הישראלים יחזרו לשווקים הפתוחים
"השווקים הפתוחים, והרשתות המוזלות תופסים את מקומן של הרשתות", מעריך מומחה השיווק תמיר בן שחר

הישראלים חוזרים לשוק. פלאש 90
בן שחר אמר את הדברים בכנס "מסחר קמעונאי" שערך משרד החקלאות אתמול. לדברי בן שחר, הצרכן הישראלי יחפש חלופה לרשתות השיווק כדי לספק את הצורך הגדל בצמצום הוצאות המזון. כתוצאה מכך צופה בן שחר, כי משקלן של החנויות הפרטיות, השווקים הפתוחים וחנויות הנוחות בתחנות דלק בסך הקניות של הצרכנים יגדל בשנים הקרובות מ-43% ל-45%.
כיום יותר מ-50% מהמסחר הקמעוני במדינת ישראל (55%) מתנהל ברשתות השיווק. כ-19% בשופרסל, 11% במגה הרבוע הכחול, ועוד כ-25% ברשתות אחרות
כגון רמי לוי, אושר עד ומחסני כמעט חינם. השווקים הפתוחים בישראל תופסים נתח שוק של 8% משוק המזון בישראל והם במגמת עלייה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב