הישראלים יחזרו לשווקים הפתוחים

"השווקים הפתוחים, והרשתות המוזלות תופסים את מקומן של הרשתות", מעריך מומחה השיווק תמיר בן שחר

דליה מזורי | 27/12/2012 11:37 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: שוק
"חלקן של רשתות השיווק בסך הקניות של הציבור בישראל יצטמק בשנים הבאות והציבור יעדיף לקנות בחנויות פרטיות ובשווקים הפתוחים". כך אומר תמיר בן שחר, מנכ"ל חברת צ'מנסקי בן-שחר המתמחה בייעוץ שיווקי וקמעונאי למרכזי המסחר בישראל.
הישראלים חוזרים לשוק.
הישראלים חוזרים לשוק. פלאש 90


בן שחר אמר את הדברים בכנס "מסחר קמעונאי" שערך משרד החקלאות אתמול. לדברי בן שחר, הצרכן הישראלי יחפש חלופה לרשתות השיווק כדי לספק את הצורך הגדל בצמצום הוצאות המזון. כתוצאה מכך צופה בן שחר, כי משקלן של החנויות הפרטיות, השווקים הפתוחים וחנויות הנוחות בתחנות דלק בסך הקניות של הצרכנים יגדל בשנים הקרובות מ-43% ל-45%.

כיום יותר מ-50% מהמסחר הקמעוני במדינת ישראל (55%) מתנהל ברשתות השיווק. כ-19% בשופרסל, 11% במגה הרבוע הכחול, ועוד כ-25% ברשתות אחרות

כגון רמי לוי, אושר עד ומחסני כמעט חינם. השווקים הפתוחים בישראל תופסים נתח שוק של 8% משוק המזון בישראל והם במגמת עלייה.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים