עונת המבצעים: החלה התחרות בענף תחליפי החלב
עם כניסת נוטרילון, תחליף החלב של טבע לשוק, יוצאות מטרנה וסימילאק במבצעי הנחות. טבע: הבטחנו תחרות ונעמוד בכך
קראו עוד בנושא:
המדריך השלם לתחליפי החלב החדשים
מטרנה מגיבה בהוזלת מוצריה ב5- שקלים ליחידה באמצעות קופון; סימילאק, שנמנעה לאורך שנים ממתן הנחות, שלחה להורים לתינוקות 8 שוברי הנחה בסך 10 שקלים כל אחד לרכישת תחליף החלב החדש שהשיקה לאחרונה. שתי החברות הוותיקות אף הנהיגו קמפיינים פרסומיים בניסיון לחזק את המודעות למותג.
לדברי דן דניאלי, מנכ“ל הפארמה בטבע ישראל: "עם כניסת נוטרילון לשוק תחליפי החלב בפריסה מלאה נפתחת בפני הצרכן הישראלי אפשרות נוספת המגוונת את הבחירה בתחליף חלב. הבטחנו לצרכן הישראלי ליצר תחרות בשוק תחליפי החלב ונעמוד בכך. נציע להורים בישראל מוצר איכותי ביותר במחיר הוגן, ואנו מעריכים שבשנים הבאות הוא ישנה את פני קטגוריית תחליפי החלב בישראל.“

ההערכות בענף הן כי בתקופה הקרובה יתעצמו מבצעי ההנחות, אך אלה יתקיימו ישירות מול הצרכנים ולא באמצעות הרשתות. בטבע פועלים להקמת מועדון לקוחות שיאפשר להורים שירכשו את נוטרילון כבר בתקופת ההיכרות להמשיך ולקנות אותו במחירי היכרות במשך שנה שלמה. בניסיון להתמודד עם מהלך זה החלו מטרנה וסימילאק להציע קופוני הנחות להורים שרשומים אצלם כצרכני המותג.
הקמפיין של נוטרילון, שיעלה בשלב הראשון באמצעי מדיה דיגיטליים, יתמקד בעובדה שתחליף החלב מבית נוטרישה הוא מספר אחת באירופה, ומאות מיליוני תינוקות גדלים עליו כבר יותר מ100-
הקמפיין ילווה בסיסמה "הגנה מוכחת לתינוקך,“ המבוססת על שילוב הרכיבים המוצגים כתורמים למערכת החיסון. "הרציונל של האסטרטגיה הפרסומית,“ אומרת הדר מרחב-נאמן, מנהלת שיווק ומוצרי צריכה בטבע ישראל, "הוא לדבר עם האמהות במקומות שהן אכן נמצאות בהם. ממחקרים שערכנו אנו יודעים כי האמהות בקהל היעד שלנו משתמשות באינטרנט ללימוד, להתייעצות ולתמיכה. המיקוד בפעילויות שאנו עומדים לבצע ברשת יאפשר לנו לדבר עם האמהות אחד על אחד ולפרט להן את איכויות המוצר ואת יתרונותיו.“
קראו עוד בנושא:
המדריך השלם לתחליפי החלב החדשים