פוקס תפצה ב-70 אלף שקל לקוח שנפגע מהדלת בכניסה לחנות

לפני 10 שנים נסגרה הדלת האוטומטית בחנות פוקס בקניון מודיעין על לקוח - והוא נחבל בכתפו. לאחרונה הושגה פשרה לאחר הליך גישור לפיה הלקוח יפוצה ב-70 אלף שקל

מערכת סולחה | 13/04/2015 09:30
תגיות: גישור,פיצוי כספי,נזק,סכסוך,סכסוך משפטי

רשת האופנה פוקס תפצה לקוח ב-70 אלף שקל, לאחר שזה נפצע מהדלת בכניסה לחנות של הרשת בסניף בקניון מודיעין.

הפציעה אירעה כאשר הדלת האוטומטית נסגרה על הלקוח בכניסה לחנות, לפני 10 שנים. כתוצאה מכך נפצע הלקוח בכתפו. הוא פונה לטיפול בבית-חולים, ולאחר טיפול ממושך אצל אורטופד נקבעה לו נכות בשיעור של 10% בשל הגבלות בפעילות בכתף ימין.

בשנת 2010 החליט הלקוח להגיש תביעה נגד פוקס, באמצעות עו"ד עמית ביר, וטען כי התאונה אירעה עקב רשלנות החברה, שלא דאגה להזהיר את הלקוחות הנכנסים לחנות מפני הסכנה שבדלתות האוטומטיות.

עוד טען הלקוח בתביעה כי הוא מתקשה בתפקוד יומיומי, בהרמת משאות ובפעילות ספורטיבית בשל הפגיעה הקבועה שנותרה לו באזור הכתף.

לאחרונה הגיעו חברת הביטוח ופוקס, באמצעות עו"ד גיל מיכלס, להסכם פשרה לאחר הליך גישור, והוחלט כאמור לפצות את התובע ב-70 אלף שקל.

הכתבה מאת פורטל הגישור הישראלי סולחה >>> לכתבות נוספות לחצו כאן

גם אתם נפגעתם ורוצים פיצוי? לשיחה עם מגשר, השאירו פרטים ונחזור אליכם:

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''גישור בצרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

המומלצים

מרחבי הרשת