 |
ימים ספורים חלפו מאז הזכייה בקמפיין השנה, אך הקקטוס החדש שהצטרף למשרדו של ראובן אדלר, נראה כאילו היה שם תמיד. זוג הבובות, שקע ותקע, זיכו את משרד הפרסום שהוא אחד מבעליו, אדלר-חומסקי &ורשבסקי GREY, בפרס קקטוס הזהב היוקרתי, אבל לא נראה שהתואר המכובד מרגש במיוחד את אדלר. יותר מכך ריגש אותו זר הפרחים שנעלם מהלובי במשרדו. "חשבנו שאנחנו אחד מהמועמדים המובילים השנה לזכות ולא רק אנחנו, גם אנשים בברנז'ה ניבאו את זה" הוא מסביר את תחושת הרוגע שליוותה אותו עוד לפני שנתבשר
על הזכייה. בחולצת טריקו כחולה ונעלי ספורט הוא יושב לצד שולחן זכוכית קטן בחדרו ומשקיף לפינת דרך בגין ושאול המלך בת"א. יחד איתו צופה אל העולם צמח קקטוס גדול, שמזכיר יותר את תקע מאשר את קקטוס הזכייה. הוא לא מבין את אלה שיוצאים נגד שיטת הבחירה בתחרות, למרות שחלקם, כך הוא מעיד, חברים טובים שלו. "השיפוט מאוד אובייקטיבי" הוא מסביר, "יש כמות גדולה של שופטים, אסור לשופט להצביע בעד המשרד שלו, לעומת תחרויות בינלאומיות ששם יש 3 או 4 שופטים בלבד".
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
הקקטוסים. עומדים בשורות שורות בלובי המשרד
|
|
 |
 |
 |
 |
|
מפתחים את השיווק החברתי
|
 |
|
 |
 |
 |
|
אנשים יוצאים ובאים ממשרדו, אך נראה שהאורח שמשמח אותו יותר מכולם הוא שותפו הצעיר ומי שמכונה בפי אדלר "המנכ"ל", אייל חומסקי. עם כניסתו מתחילים השניים להעביר צחקוקים סביב רכילויות מפסגת הפירמידה הפוליטית והעסקית בישראל (אנחנו לא ממודרים יותר מדי ועדיין מנסים להרכיב את פאזל המידע שזכינו לקלוט באפרכסת. כשהוא יושלם, נודיע לקוראים). השותף השלישי, שמואל ורשבסקי, עוסק רבות בחודשים האחרונים בתחום צעיר, שיווק חברתי, במסגרת חברת הבת GO LOGO. השיווק החברתי מנסה לחזק מותגים על ידי תרומה לקהילה ("למרות שהמילה תרומה לא מדויקת", מעיר ורשבסקי). הרעיון הוא להעצים את השווי המותגי על ידי האדרת המוניטין שלו בעיני הפרטים בקהיליית הצרכנים. המשרד המשותף פועל במתכונת המשולשת הזו כבר 7 שנים ומטפל בתקציבים הנחשקים ביותר בתעשייה: חברת החשמל, בזק, מפעל הפיס, רכבת ישראל, בנק הפועלים, אסקייפ של פלאפון, פרוקטר & גמבל מהווים את תחילת הרשימה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | החברים והקקטוס של שקע ותקע. מבט מתגרה | |
|