המיתוג יבוצע עבור כל אחת מהחטיבות בהיקף כולל של 40 אלף דולר
דפדף בברנז'ה
אור שמש 25/7/2004 13:21
חברת העיצוב פרימוס נבחרה לבצע את המיתוג מחדש של אולפני מימד/MTVS. חברת מימד כוללת כיום שלושה חלקים - חטיבת האמצעים (האולפנים) בראשות יורב הראל, חטיבת הערוצים בראשות ליאון צימן וחטיבת התוכן בראשות איתן אבוט.
בשלב הראשון תתמקד פרימוס ביצירת שפה גרפית אחידה לכל יחידות החברה שתכלול יצירת לוגואים חדשים. בשלב השני תעבוד החברה על ערכי המותגים והאסטרטגיה של יחידות החברה.
משך הזמן שהוקצב למיתוג החדש הוא שלושה חודשים ועלותו מוערכת ב-40 אלף דולר.
מנהל הפיתוח העסקי של מימד, אלי פאר, מסר כי: "מטרת המיתוג היא שכל אחת מיחידות החברה תתעסק ביעילות רבה בתחום המוגדר לה וכך נוכל להציע עבודה כוללת מחברת גג אחת".
קבוצת עיצוב פרימוס עוסקת במיתוג ואריזה גראפית של ערוצים ותוכניות טלוויזיה, בשרותי פוסט פרודקשן וספיישל אפקטס לתחום הפרסום, בהפקה ועריכה של סרטי תדמית ובתחום הטלוויזיה האינטראקטיבית באמצעות חברה בת - GooMe.