 |
המועצה לשידורי כבלים ולווין בודקת אפשרות לשלב רכישות מסחריות באמצעות ערוצי הטלוויזיה השונים. כרגע המדיניות מאפשרת מכירת מוצרים רק בערוצי קניות מוגדרים. יו"ר המועצה, עו"ד יורם מוקדי, אמר ל-nrg כי הכוונה היא לאפשר מכירת מוצרים דרך חלונות של אפליקציה אינטראקטיבית, שתפעל מתוך ערוצי תוכן קיימים. "רינגטונים או חולצות למשל, הם לא דברים שחייבים להימכר רק בערוצי הקניות", אומר מוקדי. "בזמן משחק כדורגל לדוגמא יתאפשר להזמין בלחיצת כפתור חולצה של מכבי". לדברי מוקדי, הבדיקה לא נעשתה בעקבות פנייה של גוף ספציפי, אך להערכתו, יהיו גופים רבים שיביעו עניין בדבר. נושא התוכן המסחרי תופס תאוצה בתקופה האחרונה. חברת מימד, כבר הודיעה על כוונתה להרחיב את פעילותה בתחום התוכן המסחרי בעזרת חברת הבת "מימד תוכן". חברת "360 ערוצים" של ארד תקשורת, חיים שריר ודדי צוקר צפויה להעלות בקרוב שלושה ערוצים חדשים בכבלים: עשה זאת בעצמך, רפואה אלטרנטיבית וערוץ לימודים אקדמיים, שישלבו תכנים עם דגשים מסחריים ובנוסף, צפוי לעלות בנובמבר ערוץ הקניות האינטראקטיבי של גלית בן שמחון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|