ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
RoC משיקה סדרה חדשה של מוצרי אנטי-אייג'ינג'
מנכ"ל "ג'ונסון אנד ג'ונסון" ישראל: "סדרת התכשירים מבטיחה להחזיר את מראה העור 10 שנים אחורה"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
טל פמסון
13/10/2004 13:25
חברת RoC, חברה הפועלת בתחום פיתוח מוצרי אנטי-אייג'ינג' (מעכב זיקנה), משיקה בימים אלה בישראל את "RETIN – OX CORREXION" ("רטינוקס קורקסון")- סדרת מוצרים ש"מחזירה את מראה עור הפנים, לאחר טיפול של 12 שבועות, כפי שהיה לפני 10 שנים".
 
סדרת התכשירים הינה פיתוח של חברת  "ג'ונסון אנד ג'ונסון" הפועלים בשתי רמות להמריץ את יעילות המוצר: "CollagenOx Complex", שהינו שילוב של מינרלים ממריצים המעורר את חידוש הפיברובלסטים והסינתזה של הקולאגן (במבחני מעבדה), ו-"Retinol" (ויטמין A טהור) המוכח כאחד הרכיבים היעילים ביותר לאנטי-אייג'ינג הגורם להתחדשות התאים ולסינתזה של הקראטין.
 
בנוסף, הוא מגביר את מהירות התחדשותם של סיבי הקולאגן תוך הפחתת יצורם של האינזימים האחראים להריסתם של סיבי  הקולאגן ("collagenase"). להשלמת הפעולה - לכל נוסחה הוסיפה חברת "RoC" מרכיבים הנותנים מענה לצרכים שונים: רטינוקס קרם לילה - חומצת אמינו – מרכיב חזק  הגורם להחלקת העור (פטנט רשום של חברת  "ג'ונסון אנד ג'ונסון").
 
מרכיבים נוספים: רטינוקס קרם יום - מסנני קרינה UV ומרכיבים נוגדי חמצון להגנה על העור מפני פגיעות חיצוניות. ורטינוקס קרם עיניים - ויטמין B5 להגנה על העור העדין מסביב לעיניים.
 
חברת  "ג'ונסון אנד ג'ונסון", המשווקת את תכשירי חברת  "RoC", ערכה מספר מחקרים קליניים בקרב קבוצות נשים בגילאי 67 – 38, מחקרים, שלדבריהם, הוכיחו את יעילות הטיפול בקמטי הבעה, קמטים עמוקים, קמטי צחוק, קמטים בזוית העין, קמטים במצח וקבעו שסדרת "רטינוקס קורקסון" מחזירה את עור הפנים 10 שנים לאחור.
 
ג'ון סמרוי, מנכ"ל חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" המשווקת את מוצרי "רוק" בישראל: "עולם הקוסמטיקה והטיפוח מוצף במאות מוצרים המבטיחים תוצאות מהפכניות בתחום האנטי-אייג'ינג' והעלמת הקמטים. "אנחנו מבטיחים ומקיימים" , הדגיש סמרוי.
 
סמרוי עוד הוסיף כי בכוונת חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון", לכבוש את השוק מחדש בתחום האנטי-אייג'ינג'. סמרוי אמר כי בכוונת החברה לחזור לשוק מוצרי הטיפוח וכי הצרכנים יראו מוצרים נוספים חדשים רבים על מדפי החנויות. הצפי הוא כי החברה תכפיל את נתח השוק שלה, שעומד כיום על 4% בתחום ה אנטי-אייג'ינג'. החברה תשקיע 5 מיליון שקל בפרסום וקידום מכירות של סדרת "רטינוקס קורקסון".
 
 סדרת "רטינוקס קורקסון" משווקת בשפופרות לשמירה על שלמות מרכיבי הנוסחה, באריזה מוזהבת . בסידרה: תכשיר לטיפול בקמטים ללילה שמשווק באריזת 30 מ"ל במחיר: 249.99 שקלים. קרם לטיפול בקמטים ליום שמשווק באריזת 30 מ"ל במחיר: 249.99 שקלים. וקרם עיניים פעיל שמשווק באריזת 15 מ"ל במחיר: 195 שקלים.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...