 |
NRG מעריב עולה היום עם קמפיין ראשון באינטרנט, באמצעות חברת האינטראקטיב Euro4D המהווה שלב ראשון בקמפיין ההשקה הכולל של האתר. מטרת הקמפיין היא יצירת התנסות באתר, באמצעות חשיפת תכני האתר הפופולאריים ביותר, בזמן אמת. קמפיין זה מקדים את הקמפיין שיושק בקרוב בכיכובו של אלון אבוטבול, ושיופיע בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ובאינטרנט.
NRG מעריב מפעיל מיום הקמתו את "מדד הגולשים", פינה קבועה בכל ערוצי האתר המציגה את הכתבות הנקראות ביותר על-ידי הגולשים בכל רגע נתון. באמצעות טכנולוגיה ייחודית, לחיצה על הבאנר תשלוף ישירות מאתר NRG מעריב את הכתבות הנקראות ביותר, אותם יוכלו הגולשים לקרוא.
שאולי אלימלך, מנכ"ל NRG מעריב, הסביר כי מטרת הקמפיין היא לשים דגש על המובילות של NRG מעריב בעולם התוכן וזאת על-ידי הצגת התכנים המובילים באתר, המציגים את רוח האתר וקוראיו בפני מי שעדיין לא נחשף אליו.
אתר NRG מעריב עלה לאוויר בתחילת חודש יוני ומאז נכנסים אליו 691,305 גולשים בלעדיים מדי שבוע ששוהים בממוצע זמן ארוך של 13:19 דקות לגולש. כמות הגולשים הבלעדיים בחודש עומדת על 1,029,110 גולשים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|