הקמפיין יעלה תחת הסיסמא:"יש הרבה דרכים להתחיל אבל רק דרך אחת לסיים"
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 14/10/2004 11:09
חברת "אגיס" יוצאת עם קמפיין המשך למותג 3R בהשקעה של 150 אלף דולר. הקמפיין באמצעות, גליקמן-נטלר-סמסונוב, יעלה בטלוויזיה בערוצים 10 ו-24, תחת הסיסמה: "יש הרבה דרכים להתחיל אבל רק דרך אחת לסיים".
הקמפיין מורכב משלושה סרטונים כאשר בכל אחד מהם תוצג דמות אחרת שמנסה להתחיל עם בחורה באמצעות משפטי התחלה נדושים וזוכה לטריקת דלת בפרצוף. כוכב הקמפיין הוא אורי כבירי המוכר כ"פישינזון" מהסרט "אלכס חולה אהבה" שמגלם את דמותו מלפני 18 שנה.