ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יורו ת"א זכה במקום הראשון בפסטיבל בינלאומי
זכה בקטגוריית מוצרי-ילדים בפסטיבל ad spot low budget המתקיים באיטליה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
14/10/2004 12:00
משרד הפרסום יורו ת"א זכה במקום הראשון עם קמפיין הפרסום של "בייבי-כיף". הקמפיין זכה בקטגוריית מוצרי-ילדים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי ad spot low budget המתקיים באיטליה.
 
בסרטון נראות אם ובתה התינוקת מדפדפות בספר ציורים של חיות. כשהן מגיעות לדף עם תמונה של קוף בעל טוסיק אדום, התינוקת עוצרת. היא קמה, הולכת לחדרה, לוקחת מהשידה שפופרת של משחת 'בייבי כיף' נגד גירויים - ומורחת על עכוזו האדום של הקוף.
 
פסטיבל ad spot low budget, הוא המסגרת התחרותית הבינלאומית היחידה בעולם המוקדשת כולה לפרסומות המופקות בתקציבים נמוכים, כאשר עלויות ההפקה אינן עולות על 101 אלף יורו. מטרת הפסטיבל היא לעודד ולהוקיר יצירתיות ואיכות המתאפשרים למרות התקציבים הנמוכים. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...