 |
/images/archive/gallery/184/468.jpg רמי שלמור ומוטי שקלאר
אילוסטרציה  |
|
שלמור: "במאה ה-21 אין מקום לצנזורה" |
|
מנכ"ל איגוד המפרסמים, תלמה בירו, תומכת במהלך בין הפרסומאים לרשות השנייה |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
מיטל זדה 14/10/2004 12:21 |
|
|
|
|
 |
"מדובר בהישג מאוד גדול" כך אומר היום ל-NRG יו"ר איגוד חברות הפרסום, רמי שלמור, בנוגע להבנה שהושגה בין איגוד חברות הפרסום לבין מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. "התחושה שלי היא שגם למועצה נמאס מפסילות של פרסומות. במועצה מבינים כי במאה ה-21 אין מקום לצנזורה מהסוג הזה. אני כמובן מבדיל בין פרסומות המעודדות שימוש בסמים או אלימות, פרסומות כאלו אסור שיוקרנו" מסביר שלמור. כפי שפורסם ב-NRG, שלמור יחד עם מנכ"ל האיגוד, יגאל בר-און, פנו למנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר ויו"ר הרשות, מנשה סמירה בהצעה להתאים פרסומות על-פי התוכן לתוכניות בהן ישודרו. שלמור מסביר כי גם במועצת הרשות מבינים כי לא יתכן שישודרו תוכניות עם תכנים בעלי אופי מיני ובמהלך אותן תוכניות לא תותר שילובן של פרסומות בעלות אופי דומה. "נוצר פער בין ההתייחסות לפרסומות לבין ההתייחסות לתכנים והמטרה שלנו ליצור כללים ועקרונות אתיים ברורים לענף הפרסום, זאת כדי שלא נצטרך צנזורה כלשהי", מסביר שלמור. באיגוד המפרסמים קיימת אחדות דעים בנושא, תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד מסכימה עם שלמור. "אנחנו מחזקים את ידי האיגוד בשיחות שלהם עם המועצה. אנחנו מקווים שהנושא כולו יידון בין כולם בפגישה הקרובה שתתקיים בין שני האיגודים ואנשי הרשות השנייה בנושא כללי האתיקה בפרסומות". עוד מוסיפה בירו כי היא מקווה שהרשות השנייה תאמץ את ההצעה של איגוד הפרסומאים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|