 |
שוקי זיקרי יוצא בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית השיער לחורף 2005, בהשקעה של 250 אלף דולר. הקמפיין יעלה על-גבי שילוט קירות, מודעות בעיתוני נשים ועל-גבי אוטובוסים של אגד. את הקמפיין תוביל ג'ייקה, דוגמנית בינלאומית, שהצטלמה לקטלוג קולקציית השיער והמוצרים החדשה של שוקי זיקרי. מייק זיקרי, מנכ"ל משותף אמר כי: "בית שוקי זיקרי הוא המותג המוביל בישראל בתחום עיצוב השיער והטיפוח. אנו מעלים את הקמפייןShuki Zikri X 13, מתוך החלטה אסטרטגית לאגד את המותג על כל ענפיו תחת שפה פרסומית אחת".
|
 |
 |
 |
 |
|
|