הקמפיין צולם בתחנה המרכזית בתל-אביב בהשראת החניונים בהארלם ופרברי ניו-יורק
דפדף בברנז'ה
מיטל זדה 17/10/2004 12:33
מותג האופנה והספורט Fila יוצא לראשונה בקמפיין בטלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון דולר בכיכובה של יעל דואני. הקמפיין, באמצעות רגב-קוויצקי עלה בטלוויזיה, בקולנוע ובעיתונות וצולם בתחנה המרכזית בתל-אביב בהשראת החניונים בהארלם ופרברי ניו-יורק.
הקמפיין מתחבר לקונספט הבינלאומי של Fila הנשען על החיבור למוסיקה בסגנונות העכשוויים - Hip Hop, House וברייק דאנס. החיבור למוסיקה אמור להעביר את המסר "תרגיש את האופנה", אופנה בתנועה לאנשים אקטיביים ולא בהכרח ספורטאים.