 |
/images/archive/gallery/175/476.jpg יפעת בקרת פרסום.
אילוסטרציה  |
|
סלקום המפרסמת הגדולה במשק, גם בספטמבר |
|
חברת הסלולר מובילה גם את רשימת המותגים. מקאן אריקסון מובילה את רשימת משרדי הפרסום |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
מיטל זדה 17/10/2004 17:02 |
|
|
|
|
 |
חברת סלקום הינה המפרסמת הגדולה במשק, זה החודש השני ברציפות, עם היקף פרסום של 1.861 מיליון דולר. כך עולה מנתוני "יפעת בקרת פרסום" לחודש ספטמבר. בפער קטן במיוחד, מדורגת קבוצת שטראוס-עלית במקום השני, עם היקף פרסום של 1.823 מיליון דולר. במקום השלישי מדורגת קו-אופ הריבוע הכחול, עם היקף פרסום של 1.470 מיליון דולר. חברת פרוקטר&גמבל שבחודש הקודם זכתה במקום השני, ירדה החודש למקום הרביעי עם השקעה בסך של 1.440 מיליון דולר. את חמישיית המפרסמים הגדולים במשק חותמת רשת שופרסל עם היקף פרסום בסך 1.231 מיליון דולר. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום אמר: "זהו החודש השני ברציפות בו מובילה סלקום את טבלת המפרסמים. פלאפון שהתמקמה בחודש אוגוסט במקום החמישי ממוקמת החודש במקום הארבעה עשר ואילו פרטנר ממוקמת החודש במקום העשרים". את רשימת המותגים המובילים לחודש ספטמבר, מובילה שוב חברת סלקום, עם היקף פרסום של 1.854 מיליון דולר. במקום השני נמצאת רשת שופרסל בהיקף של 1.180 מיליון דולר. אחריה מדורגת במקום השלישי, חברת הכבלים HOT עם היקף פרסום של 862 אלף דולר.
בקרב רשימת משרדי הפרסום המובילים בהיקפי הפרסום בחודש ספטמבר, לא קיימת הפתעה רבה. מקאן אריקסון מובילה גם החודש את הטבלה עם היקף פרסום של 6.870 מיליון דולר. כמו בחודשים הקודמים, באומן-בר-ריבנאי במקום השני עם היקף פרסום של 6.710 מיליון דולר ושלמור-אבנון-עמיחי במקום שלישי עם היקף פרסום של 5.153 מיליון דולר. במקום הרביעי נמצא משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי עם היקף פרסום בשווי 4.869 מיליון דולר. משרד הפרסום גיתם/BBDO מצטרף בספטמבר לחמשת המשרדים הגדולים במקום ראובני-פרידן/IPG עם היקף פרסום בסך של 4.214 מיליון דולר. הקמפיין עבור חומוס אחלה של שטראוס, היה המושקע ביותר מבחינה כספית בחודש ספטמבר, עם היקף השקעה בסך של כ-463 אלף דולר. אחריו מדורג הקמפיין GAME ON של חברת הכבלים, HOT, עם השקעה בסך של כ-403 אלף דולר. הקמפיין בכיכובה של לובה עבור רשת שופרסל מדורג שלישי עם היקף כספי בסך 393 אלף דולר. במקום הרביעי מדורג הקמפיין עבור בנק דיסקונט, עם השקעה כספית בסך של 390 אלף דולר. את חמישיית הקמפיינים לחודש ספטמבר, סוגר הקמפיין עבור ברק 013 בכיכובו של יוסי סיאס, עם השקעה בסך של כ-363 אלף דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|