ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
גלובוס יונייטד בקמפיין תדמית
במסגרת הקמפיין תתן החברה חסות למגזין חדש בתחום ה-DVD
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
21/10/2004 16:20
חברת גלובוס יונייטד, המשווקת סרטי DVD, יוצאת בקמפיין חדש בעיתונות ובקולנוע בהיקף של 100 אלף דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר- כהן/ JWT, יעלה תחת הסיסמה: "אנשים שאוהבים קולנוע קונים סרטים" ויכלול בין היתר תמונות של כוכבי הסדרה סיינפלד.
 
במסגרת הקמפיין, תתן החברה חסות למגזין רבעוני ראשון בתחום ה-DVD, שהופק על-ידי עיתון "מעריב". המגזין יכלול כתבות אודות סרטי DVD חדשים, סרטים שעומדים לצאת, נתוני מכירות, סיפורים וחדשות מהוליווד.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...