 |
חברת שטראוס יוצאת בקמפיין חדש לאקטימל, לרגל מבצע המשותף עם דנונה העולמית, במסגרתו יוצע לצרכנים לשתות אקטימל למשך שבועיים, כאשר מי שלא ירגיש בהבדל - יוכל לקבל את כספו בחזרה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, יכלול טלויזיה, רדיו ומודעות בעיתונות הארצית, בהיקף 800 אלף שקל. בקמפיין מוצג בחור הנכנס לפאב מקומי הומה, מזמין לשתות ומגלה שהפאב כולו שותה אקטימל. מנהלת השיווק של שטראוס, סיגל שילוני, ציינה כי ב-2003 רשמו מכירות אקטימל גידול של כ-30%, לעומת השנה הקודמת. "ישראל ממוקמת שלישית בעולם בחדירת אקטימל לבתי אב ונמצאת בשנים האחרונות בגידול דו ספרתי", מסרה שילוני.
|
 |
 |
 |
 |
|
|