החברה מעוניינת ליצור בידול בין החנויות בטרמינל החדש, לשאר הרשת
דפדף בברנז'ה
מיטל זדה, 25/10/2004 11:27
חברת סקאל דיוטי-פרי ממתגת מחדש את החנויות בנתב"ג 2000, במטרה ליצור בידול מחנויות סקאל בשוק המקומי. לקראת פתיחת הטרמינל החדש, משיקה החברה שני לוגואים - לחנויות סקאל במתחם שחקים ובמתחם רוטנדה.
סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל, קובי סקאל, מסר כי "הלוגו החדש, מתבסס בעיצובו על הצבעוניות והשפה המוכרים, גם בשל הצורך לשמור על נכסיות המותג ולא לנתק באופן מוחלט את החנויות בנתב"ג 2000 משאר חנויות הרשת".