ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור משיקה מחדש את "לוקס"
בקמפיין הפרסום לסדרת הסבונים מככבת שרה ג'סיקה פרקר; בחברה צופים לתפוס 8% מנתח השוק
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/10/2004 11:15
יוניליוור ישראל משיקה מחדש את סדרת סבוני הרחצה של המותג לוקס , בהשקעה של כמיליון דולר.
 
השקת הסדרה תגובה בקמפיין פרסום בכיכובה של שרה ג'סיקה פרקר, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה", תחת הסיסמה: "לוקס - גלי את הכוכבת שבך".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, יכלול טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות, אוטובוסים, פעילות בנקודות המכירה ופעילות קד"מ נרחבת.
 
סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, מסר כי "בחברה צופים לתפוס 8% מנתח שוק הסבונים - תוך שנה".
 
מנתוני דוח נילסן (אוגוסט 2004), עולה כי שוק הסבונים בישראל מגלגל כ-250 מיליון שקלים בשנה, כאשר 73% מהצריכה הינה של סבונים נוזליים והשאר (27%) סבונים מוצקים.  לוקס מחזיקה כיום בנתח שוק של 3%.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...