הסרטוון, בהפקת מק'אן-אריקסון, צונזר בארץ וזוכה להצלחה בעולם
דפדף בברנז'ה
מיטל זדה 31/10/2004 12:16
סרטון הפרסומתשל הונדה, בהפקת משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, זכה במדליית כסף בתחרות GOLDEN DRUM ואף נבחר לחביב הקהל.
בסרטון, נראה בחור (בתפקיד אורח – הבמאי שחר סגל) המכניס למכוניתו נערת ליווי כשלפתע שניהם שמים לב לכך שאשתו וילדיו יושבים במושב האחורי. הסרטון נחתם במשפט "הונדה סיוויק החדשה, לפעמים אתה שוכח שזו מכונית משפחתית".
כפי שפורסם ב-NRG, הסרטון מעורר המחלוקת נפסל לשידור על-ידי הרשות השנייה בנימוק של "פגיעה ברגשות הציבור", אולם בשבוע שעבר, אושר לשידור בין השעות 12 בלילה עד 5 לפנות בוקר.