ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש לחיתולי האגיס
"האגיס פרידום" מתאפיינים במערכת ספיגה משופרת ובאיורי דיסני
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/10/2004 16:23
חוגלה קימברלי משיקה קו חדש של חיתולי האגיס, בהשקעה של 10 מיליון דולר. "האגיס פרידום" החדשים מתאפיינים במעטפת חיצונית אוורירית פי 2 ובמערכת ספיגה משופרת הכוללת דפנות לוכדות נוזלים לשיפור האטימה. בנוסף, מופיעים על-גבי החיתול סיפורי דיסני שונים.
 
החדרת הסדרה תגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון. הקמפיין מציג תינוקות מאושרים, המנגנים על כלי נגינה בחצר בסגנון "מיומנה".

היקף שוק החיתולים בישראל מוערך בכ- 600 מיליון שקל בשנה. חוגלה קימברלי תופסת 70% משוק החיתולים עם חיתולי האגיס פרידום, האגיס סופרים וטיטולים פרימיום (נתוני נילסן, ספטמבר 2004).

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...