 |
חוגלה קימברלי משיקה קו חדש של חיתולי האגיס, בהשקעה של 10 מיליון דולר. "האגיס פרידום" החדשים מתאפיינים במעטפת חיצונית אוורירית פי 2 ובמערכת ספיגה משופרת הכוללת דפנות לוכדות נוזלים לשיפור האטימה. בנוסף, מופיעים על-גבי החיתול סיפורי דיסני שונים. החדרת הסדרה תגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון. הקמפיין מציג תינוקות מאושרים, המנגנים על כלי נגינה בחצר בסגנון "מיומנה".
היקף שוק החיתולים בישראל מוערך בכ- 600 מיליון שקל בשנה. חוגלה קימברלי תופסת 70% משוק החיתולים עם חיתולי האגיס פרידום, האגיס סופרים וטיטולים פרימיום (נתוני נילסן, ספטמבר 2004).
|
 |
 |
 |
 |
|
|