 |
הפרסומת שלאמריקן אקספרס – "מטייל מוצא כרטיס" - זכתה בתואר "ה- 1 בחודש", לחודש אוקטובר, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים. מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר מותגים עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, זכתה ב-111 נקודות (38% תרומה למותג ו-35% קריאטיביות). אל המקום השני הגיעה הפרסומת "אינטרנט זהב 015 – שיחות חינם", של בר-להבי-קורן עם 39 נקודות (15% תרומה ו-9% קריאטיביות). במקום השלישי מחזיקה הפרסומת לסטימצקי – "בכל מקום", של פוגל/Ogilvy, עם 35 נקודות (13% תרומה ו-9% קריאטיביות). הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|