 |
רשת האופנה זיפ יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה, להשקת קולקציית החורף. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום לין&לין, הוא בכיכובם של השחקנים מיכל טראוריג וזוהר ליבה ובהיקף 800 אלף דולר. מנכ"ל זיפ, זאב אהרונסון, מסר כי "סרטון הפרסומת הוא צעד נוסף בביסוסה של הרשת על מפת האופנה הישראלית". על הבחירה בשחקנים אמר אהרונסון: "מיכל היא סקסית, כריזמטית, משדרת תעוזה ובעלת נוכחות חזקה. זוהר בעל סקס אפיל של מראה לטיני, משדר גבריות, תחכום ומופנמות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|