ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
דנונה עם חיוך
דנונה העולמית מרעננת את הלוגו המסורתי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/11/2004 11:22
חברת דנונה העולמית מרעננת את הלוגו המסורתי שלה ומוסיפה לו חיוך. צבעי הלוגו משקפים מחלבה באמצעות הצבע הלבן, בריאות באמצעות הצבע הכחול, וטעם באמצעות הצבע האדום.
 
מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, סיגל שילוני, מסרה כי "בבסיס המהלך עומד החזון של  איחוד המסרים של  המותג דנונה לגישה הוליסטית שלמה של אורח חיים בריא".
 
שילוני הוסיפה כי הלוגו המחוייך תואם את המיתוג הישראלי, לפיו "הכל מתחיל מבפנים".
 
עוד נמסר כי בתוך חצי שנה יושלם שינוי הלוגו ב- 32 מדינות ברחבי העולם.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...