 |
רשת בורגראנץ' משיקה סדרת שווארמה בטעמים, המוגשים בלחמנייה מלבנית. החדרת הסדרה החדשה לשוק, תלווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. את הקמפיין מוביל הזמר שימי תבורי, תחת הסיסמה: "שווארמה בטעמים שיפתחו לכם ת'עניים". הקמפיין הבידורי מתמקד בעיניו הגדולות של הזמר, שמהוות את סמלו המסחרי, כאשר מוטיב העיניים חוזר על עצמו בתסריט.
סמנכ"ל השיווק של הרשת, חגית קמין, מסרה: "מחקרים שעשינו בקרב צרכני השווארמה הראו כי קיים רצון לאכול שווארמה אחרת. בחתירה לספק צרכים אלה נבדקו לעומק העדפות הצרכן והמסקנה שעלתה בתום התהליך המחקרי הייתה, שהפוטנציאל המרכזי הינו במתן ארוחת שווארמה בטעמים המשלבת טעם חדש במוצר ישראלי מוכר". קמין הוסיפה כי השקת הסדרה צפויה להביא לגידול של 10% במכירות, כבר בשנת 2005.
|
 |
 |
 |
 |
|
|