 |
חברת תנובה נכנסת לקטגוריית משקאות סויה עמיד, בהשקעה של כמיליון שקלים ותשווק סדרה חדשה של משקאות סויה עמידים ב-4 טעמים: מועשר, שוקו, וניל ובננה. השקת הסדרה תגובה בקמפיין עיתונות רחב, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, תחת הסיסמה: "זה בא לי טבעי".
לדברי ליעד כהן, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, "לאחר שהשגנו את המטרה שהצבנו, להוביל את קטגוריית משקאות הסויה הטריים תוך כיבוש נתח שוק של 73%, אנו ערוכים לשלב הבא בביסוס מעמד המותג סויה תנובה, וזאת באמצעות כניסה לקטגוריית משקאות הסויה העמידים". מנתוני נילסן לשנת 2004 עולה כי היקף שוק מוצרי הסויה מוערך בכ-70 אלף שקל לשנה. תנובה מחזיקה בכ- 27% משוק משקאות הסויה, מה שמציב אותה כשחקנית השנייה החזקה, אחרי אלפרו. ברבעון האחרון הובילה החברה את שוק משקאות הסויה בטעמים עם נתח של כ- 42%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|