ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תנובה תשווק משקה סויה עמיד
החברה, המחזיקה ב-27% משוק משקאות הסויה, נכנסת לקטגוריית המשקה העמיד בהשקעה של כמיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/11/2004 9:59
חברת תנובה נכנסת לקטגוריית משקאות סויה עמיד, בהשקעה של כמיליון שקלים ותשווק סדרה חדשה של משקאות סויה עמידים ב-4 טעמים: מועשר, שוקו, וניל ובננה.
 
השקת הסדרה תגובה בקמפיין עיתונות רחב, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, תחת הסיסמה: "זה בא לי טבעי".

לדברי ליעד כהן, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, "לאחר שהשגנו את המטרה שהצבנו, להוביל את קטגוריית משקאות הסויה הטריים תוך כיבוש נתח שוק של 73%, אנו ערוכים לשלב הבא בביסוס מעמד המותג סויה תנובה, וזאת באמצעות כניסה לקטגוריית משקאות הסויה העמידים".
 
מנתוני נילסן לשנת 2004 עולה כי היקף שוק מוצרי הסויה מוערך בכ-70 אלף שקל לשנה. תנובה מחזיקה בכ- 27% משוק משקאות הסויה, מה שמציב אותה כשחקנית השנייה החזקה, אחרי אלפרו. ברבעון האחרון הובילה החברה את שוק משקאות הסויה בטעמים עם נתח של כ- 42%. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...