 |
בית הספר הגבוה של חברות הפרסום "הבצפר" וחברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" יוצאים בקמפיין התנדבות משותף, להעלאת המודעות למחלת האיידס.
הקמפיין, שיופיע בחדרי שרותים של מועדוני לילה ובארים, יכלול מודעות הומוריסטיות שיציגו את "יתרונות" מחלת האיידס, לדוגמא: להתחיל את הבוקר עם קוקטייל", "לחיות כאילו אין מחר", "להשאר במיטה כל היום" ,"הפחת משקל מיד , שאל אותי כיצד", "לצאת לפנסיה בגיל 30", וכולם חתומים בסלוגן "איידס, מחלה סוף".
סמנכ"ל השיווק של ה"בצפר", ורד בטש מסרה: "הבחירה במסר הותאמה למדיה. כאמור שירותים של מועדונים, מקום שמקבל לאחרונה לא מעט כותרות לגבי ייעודו המקורי. בחרנו בנושא האיידס כי על פניו המחלה המאוד רלוונטית קצת ירדה מסדר היום הציבורי. הקמפיין מוגש כחומר למחשבה ולא בכדי דווקא בחדרי השירותים, ששם ניתן לדבר אל ליבו של קהל היעד המאוד ממוקד".
|
 |
 |
 |
 |
|
|