 |
בימים האחרונים מסתובב ברשת מייל ויראלי הטוען כי הקמפיין החדש של חברת סלקום, מועתק מקמפיין בינלאומי של יצרנית המכוניות פיאט. לחיזוק טענותיו, השקיע הגולש המסתורי בעריכת סרטון קצר, המשלב קטעים משתי הפרסומות המדוברות. מי שצפה בסרטון, לא יכל שלא להבחין בקווי דימיון בין הפרסומות. הרעיון הבסיסי זהה ובמרכזו - אנשים המציגים סיטואציות מהחיים, באמצעות מילים של שיר המתנגן ברקע. אורן פרנק, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום מק'אן-אריקסון שאחראי על הקמפיין של סלקום, אומר ל-NRG בתגובה: "אני מכיר את הפרסומת לפיאט, אך היא בכלל לא היוותה השראה ואין קשר בין הסרטים. בסרטוני שיר אין אלמנט חדש ולראייה - ארבעה מתוך שישה סרטונים שנעשו בארץ מכילים אלמנט זה. יחד עם זאת, בסרטון של סלקום מוצגת גם פיזית הסיטואציה ולכן הוא שונה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|