הנהלת בנק דיסקונט חידשה בימים אלה את חוזה ההעסקה של מודי בראון כמפרסם העיקרי של הבנק, כך נודע למעריב. החוזה החדש יהיה בתוקף ל-3 שנים נוספות, כמו החוזה הקודם. עוד נודע כי בראון יקבל מהבנק עבור שירותי הפרסום כמיליון שקל לשנה. לבד מתפקידו כמפרסם, משתתף בראון בכתיבת תסריטי הפרסומות של הבנק. האחריות לנושא הפרסום והפיתוח האסטרטגי נמצאת בדיסקונט בידי ישראל דוד, חבר הנהלת הבנק. בהנהלת דיסקונט מייחסים חשיבות רבה לעניין הפרסום והשיווק.
חוגים בענף מעריכים כי היקף תקציב הפרסום של הבנק הסתכם ב-2004 ב-3 מיליון דולר, ובמסגרתו נערכו שני מסעות פרסום גדולים. על-פי ההערכות, לנוכח האתגרים שהציב מנכ"ל הבנק גיורא עופר בתחום גיוס הלקוחות ושינוי מערך הסניפים, יגדל תקציב הפרסום של הבנק לשנת 2005 ב-20% ויעמוד על 3.6 מיליון דולר.