ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לוריאל מרעננת את "לנקום"
במהלך השיווק העולמי למותג יושקעו כ-300 מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
אסנת כותן
8/11/2004 10:10
חברת הקוסמטיקה העולמית לוריאל מרעננת את השפה התקשורתית של מותג הקוסמטיקה והבישום המוביל שלה "לנקום". במהלך העולמי תשקיע החברה כ-300 מיליון דולר. באמצעות המהלך האסטרטגי שואפת לוריאל להבליט את חושניותו של המותג ואת קרבתו לאישה.
 
המהלך כולל שינוי הלוגו של לנקום ללוגו הנראה כתוב בכתב יד, הצבת הפנים במרכז תוך שילוב דומיננטי של המוצר, ושימוש בגוף ראשון בטקסט. הוורד, סמלה המסחרי של לנקום, אינו נמצא עוד במרכז אך עדיין מעניק למותג רוך ונשיות. לדברי נטשה דז'יקובסקי, מנהלת סוכנות הפרסום העולמית פובליסיס 133, אשר הופקדה על עיצוב השפה התקשורתית החדשה, מדובר במהלך הגנתי: "אנו עדים למספר גדול יותר של השקות חדשות, מותגים חדשים הופיעו ושוק המותגים העממיים משתמש יותר ויותר במוצרים מתוחכמים. כמובילה עולמית בתחום מוצרי היופי, לנקום היתה חייבת לבטא בעוצמה רבה את רעיון היופי הייחודי והמיוחד שלה".
 
היקף מכירותיה של חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל העולמית הסתכם ב-2003 ב-3.4 מיליארד יורו, סכום המשקף גידול של 4.2% לעומת השנה שקדמה לה. שוק הקוסמטיקה הסלקטיבית העולמית, כולל בישום ואיפור, צמח בתקופה זו בשיעור של 3.2%. ב-2004 צופה החברה גידול נוסף במכירות החטיבה בשיעור של 6.9%.
 
בלוריאל ישראל מעריכים כי ב-2004 צמח שוק הקוסמטיקה הסלקטיבית בישראל בשיעור 3.5% ומכירות לנקום בשנה זו יגדלו ב-15%. היקף מכירותיה של לוריאל ישראל הסתכם בכ-225 מיליון שקל ב-9 החודשים הראשונים של השנה.
 
"שוק מוצרי היוקרה היה תמיד ויהיה תמיד שוק תובעני לריגושים. הרגש הוא מילת המפתח", אומרת נאוה רביד, מנכ"ל לוריאל ישראל. "המטרה במהלך היא להיות הכי קרובים ללב האישה ולהעניק לה חוויה רגשית".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...