ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
הטלוויזיה החינוכית תשדר מגזין שיווק
ערן יסעור ינחה את התוכנית, שאמורה לשמש "במה מרכזית לדיון של אנשי מקצוע בענף"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/11/2004 12:07
הטלוויזיה החינוכית תשדר מגזין שיווק חדש - "ברקוד" - בהפקת "נתיב הפקות"  של נועם אדרי, שישמש גם כעורך הראשי.
 
התוכנית, בהנחיית ערן יסעור (עורך הפקס-עיתון "פורום שיווק"), תכלול בין השאר פינה הסוקרת את 100 האנשים המשפיעים בשיווק (על-פי בחירת מערכת "דה-מרקר") וניתוחים ומדדים של ענפי הפרסום ויחסי הציבור (באמצעות חברת "יפעת").
 
לדברי יסעור, "התכנית החדשה צפויה להיות הבמה המקצועית המרכזית לדיון של מנכ"לים, סמנכ"לים מנהלי שיווק אנשי יחסי ציבור ופרסום".

בשלב הראשון יופקו 26 פרקים, שישודרו מדי יום שני ב-17:30 בערוץ 2. במקביל, ניתנה אופציה להפקה של עד 40 תוכניות בשנה הקרובה.

יצוין כי התכנית היא יוזמה של יובל ארד, (מנכ"ל  משרד "ארד תקשורת" וסגן יו"ר איגוד יחסי הציבור), יובל לב (מנהל התוכן השיווקי של מק'אן-אריקסון) ויסעור עצמו.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...