 |
הטלוויזיה החינוכית תשדר מגזין שיווק חדש - "ברקוד" - בהפקת "נתיב הפקות" של נועם אדרי, שישמש גם כעורך הראשי. התוכנית, בהנחיית ערן יסעור (עורך הפקס-עיתון "פורום שיווק"), תכלול בין השאר פינה הסוקרת את 100 האנשים המשפיעים בשיווק (על-פי בחירת מערכת "דה-מרקר") וניתוחים ומדדים של ענפי הפרסום ויחסי הציבור (באמצעות חברת "יפעת"). לדברי יסעור, "התכנית החדשה צפויה להיות הבמה המקצועית המרכזית לדיון של מנכ"לים, סמנכ"לים מנהלי שיווק אנשי יחסי ציבור ופרסום".
בשלב הראשון יופקו 26 פרקים, שישודרו מדי יום שני ב-17:30 בערוץ 2. במקביל, ניתנה אופציה להפקה של עד 40 תוכניות בשנה הקרובה.
יצוין כי התכנית היא יוזמה של יובל ארד, (מנכ"ל משרד "ארד תקשורת" וסגן יו"ר איגוד יחסי הציבור), יובל לב (מנהל התוכן השיווקי של מק'אן-אריקסון) ויסעור עצמו.
|
 |
 |
 |
 |
|
|