ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין ויראלי לקידום תחרות התספורות
ערוץ "מוסיקה 24" יעביר בשידור חי את גמר התחרות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/11/2004 12:19
לאחרונה מופץ ברשת קמפיין ויראלי לקידום גמר תחרות התספורות של פיליפס, שיועבר בשידור חי בערוץ "מוסיקה 24" ב-22 בנובמבר.
 
הסרטון הופק באמצעות "ארטקום שרותי תוכן", זרוע התוכן השיווקי של משרד הפרסום גלר–נסיס/DARCY. פעילות האינטרנט nמתבצעת באמצעות ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס), המריצה מזה כחודש תחרות תגלחות ראש באינטרנט.
 
היקף הפרוייקט כולו מוערך בשני מיליון שקלים, כאשר עלות הקמפיין האינטראקטיבי עומדת על כ-700 אלף שקלים.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...