 |
לאחרונה מופץ ברשת קמפיין ויראלי לקידום גמר תחרות התספורות של פיליפס, שיועבר בשידור חי בערוץ "מוסיקה 24" ב-22 בנובמבר. הסרטון הופק באמצעות "ארטקום שרותי תוכן", זרוע התוכן השיווקי של משרד הפרסום גלר–נסיס/DARCY. פעילות האינטרנט nמתבצעת באמצעות ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס), המריצה מזה כחודש תחרות תגלחות ראש באינטרנט. היקף הפרוייקט כולו מוערך בשני מיליון שקלים, כאשר עלות הקמפיין האינטראקטיבי עומדת על כ-700 אלף שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|