 |
חברת עלית יוצאת במבצע חדש לחטיף "תפוצ'יפס", בהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים. במסגרת המבצע, יוכנסו כרטיסי גירוד נושאי פרסים כספיים לכל אחת משקיות תפוצ'יפס.
המבצע ילווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהיקף כחצי מיליון דולר, תחת הסיסמה: "מגרדים כסף בתפוצ'יפס". הסרטון, שעבר אדפטציה מקומית, מציג זוג זקנים הנלחמים על שקית התפוצ'יפס, שנכדם שכחכ בחדר.
מנכ"ל עלית מזון, רונן זוהר, מסר: "במהלך שנת 2004 התמקדנו בחיזוק מותג הדגל שלנו – תפוצ'יפס ע"י פעילות שיווקית מאסיבית לאורך כל השנה. כתוצאה מכך התחזק המותג באופן משמעותי והגדיל כוחו ב – 20%". זוהר הוסיף כי מנתוני נילסן של השנה האחרונה עולה כי החטיף מחזיק ב-65% משוק חטיפי הצ'יפס וכי המבצע המתוכנן, "יביא לעלייה נוספת בכוחו של המותג ובשימור מעמדו החזק בשוק המלוחים בישראל".
|
 |
 |
 |
 |
|
|