ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עלית במבצע רחב היקף ל"תפוצ'יפס"
המבצע יגובה בקמפיין בהיקף כחצי מיליון דולר; בחברה שואפים להגדיל את כוחו של המותג - המחזיק ב-65% משוק החטיפים המלוחים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/11/2004 9:10
חברת עלית יוצאת במבצע חדש לחטיף "תפוצ'יפס", בהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים. במסגרת המבצע, יוכנסו כרטיסי גירוד נושאי פרסים כספיים לכל אחת משקיות תפוצ'יפס.

המבצע ילווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהיקף כחצי מיליון דולר, תחת הסיסמה: "מגרדים כסף בתפוצ'יפס". הסרטון, שעבר אדפטציה מקומית, מציג זוג זקנים הנלחמים על שקית התפוצ'יפס, שנכדם שכחכ בחדר.

מנכ"ל עלית מזון, רונן זוהר, מסר:  "במהלך שנת 2004 התמקדנו בחיזוק מותג הדגל שלנו – תפוצ'יפס ע"י פעילות שיווקית מאסיבית לאורך כל השנה. כתוצאה מכך התחזק  המותג באופן משמעותי והגדיל כוחו ב – 20%".
 
זוהר הוסיף כי מנתוני נילסן של השנה האחרונה עולה כי החטיף מחזיק ב-65% משוק חטיפי הצ'יפס וכי המבצע המתוכנן, "יביא לעלייה נוספת בכוחו של המותג ובשימור מעמדו החזק בשוק המלוחים בישראל".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...