ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש ל"אולדייז"
בסרטון מככבות חברות נבחרת הכדורגל הגרמנית, על מנת להמחיש את יתרונותיו של המגן התחתון
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/11/2004 10:15
חברת פרוקטר&גמבל יוצאת בקמפיין למגן התחתון החדש של המותג "אולדייז",  תחת הסיסמה: "מגן התחתון הנוח ביותר".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול טלוויזיה, עיתונות שילוט במועדונים ופעילות קד"מ, בהיקף 800 אלף שקל.
 
בסרטון מככבות חברות נבחרת הכדורגל הגרמנית, שזכתה באליפות העולם, וזאת על מנת להמחיש את יתרונותיו של המגן התחתון – בעל אחיזה אופטימלית, המתאים עצמו לכל תנועת גוף ואינו זז ממקומו.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...