 |
בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין להשקת חבילת שיחות לחו"ל, לפיה מתקשרים לחו"ל ומשלמים תשלום קבוע של 149 שקלים לחודש. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עושה שימוש בקו הפרסומי של סרטון המאפיה, והוא יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף של כמיליון שקל. מנהלת שיווק voice בבזק בינלאומי, עטרה ליטבק-שחם, מסרה כי "החברה מגדירה כללי משחק בהם לא סופרים דקות ואגורות, אלא מדברים במחיר חודשי קבוע וידוע, ללא הגבלה". לדבריה, "לא מדובר בעוד מבצע המוגבל בזמן, אלא במהלך נוסף אותו מובילה בזק בינלאומי, בו היא מציעה ללקוחותיה מחיר משתלם כל השנה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|