 |
דן רון, מנכ"ל IMH (משווקת MTV בישראל), אמר היום כי קיימת התעניינות חסרת תקדים מצד מפרסמים, לזמן פרסום בטקס פרסי המוזיקה של MTV , ה-EMA, שיערך ב-18 בנובמבר ויועבר בשידור חי מרומא.
לדבריו, מפרסמים ישראליים החלו להבין את הפוטנציאל בפרסום במהלך הטקס ובשידורים הקודמים לו. "זו חשיפה ממוקדת במיוחד לבני נוער. רק בשנת 2003 צפו בטקס ובשידורים המלווים אותו למעלה מ-250 אלף צעירים", אומר רון.
בין הפרסומות הישראליות שישובצו במהלך הטקס: "פסק זמן","מאסט" ו"אסקייפ". לדברי רון, בימים אלו מתנהל מו"מ עם מפרסמים נוספים והחברה אף בנתה עבורם חבילות פרסום מיוחדות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|