 |
תקציב הפרסום של מותג מוצרי המטבח האיטלקי ly-vent, בהיקף של מיליון דולר, נמסר למשרד הפרסום זרמון-גולדמן. כך נודע ל-NRG. המותג, המיובא לארץ על-ידי חברת קאנטלי, פרסם בשנה האחרונה באופן עצמאי. עוד נודע כי בכוונת החברה להרחיב את קו מוצריה (הכולל כיום קולטי אדים, תנורים וכיריים) ולהשיק מקררים, מדיחים ומכשירי מיקרו-גל. לדברי אילון זרמון, מבעלי זרמון-גולדמן, בקרוב תצא החברה בקמפיין פרסום חדש, שילווה את השקת המוצרים. "המותג פונה לקהל הרוצה מענה כולל למוצרי המטבח, דבר שיודגש בקמפיין", אומר זרמון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|