ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של ly-vent לזרמון-גולדמן
בכוונת החברה האיטלקית להרחיב את קו מוצריה, הכולל כיום קולטי אדים, תנורים וכיריים ולצאת בקמפיין פרסום
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
16/11/2004 13:43
תקציב הפרסום של מותג מוצרי המטבח האיטלקי ly-vent, בהיקף של מיליון דולר, נמסר למשרד הפרסום זרמון-גולדמן. כך נודע ל-NRG.
 
המותג, המיובא לארץ על-ידי חברת קאנטלי, פרסם בשנה האחרונה באופן עצמאי.
 
עוד נודע כי בכוונת החברה להרחיב את קו מוצריה (הכולל כיום קולטי אדים, תנורים וכיריים)
ולהשיק מקררים, מדיחים ומכשירי מיקרו-גל.
 
לדברי אילון זרמון, מבעלי זרמון-גולדמן, בקרוב תצא החברה בקמפיין פרסום חדש, שילווה את השקת המוצרים. "המותג פונה לקהל הרוצה מענה כולל למוצרי המטבח, דבר שיודגש בקמפיין", אומר זרמון.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...