 |
רשת המעדניות הלא כשרות "מעדני מניה" יוצאת לראשונה בקמפיין ארצי, בכיכובו של השף שגב משה, תחת הסיסמה: "מניה - בשר למתקדמים. המלצה עם בשר". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, יכלול עיתונות, רדיו ושילוט חוצות, בהיקף כחצי מיליון דולר. בהמשך, תיבחן אפשרות של פרסום טלוויזיוני. הרשת, שהיא המתחרה העיקרית של רשת טיב טעם, מפעילה כיום 4 מעדניות: באשדוד, בראשון לציון, בבאר שבע ובקיבוץ שריד. במהלך השנה הקרובה מתוכננות להיפתח 2 מעדניות נוספות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|