ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שגב משה יככב בקמפיין של "מעדני מניה"
רשת המעדניות הלא כשרות יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ארצי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/11/2004 14:52
רשת המעדניות הלא כשרות "מעדני מניה" יוצאת לראשונה בקמפיין ארצי, בכיכובו של השף שגב משה, תחת הסיסמה: "מניה - בשר למתקדמים. המלצה עם בשר".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, יכלול עיתונות, רדיו ושילוט חוצות, בהיקף כחצי מיליון דולר. בהמשך, תיבחן אפשרות של פרסום טלוויזיוני.
 
הרשת, שהיא המתחרה העיקרית של רשת טיב טעם, מפעילה כיום 4 מעדניות: באשדוד, בראשון לציון, בבאר שבע ובקיבוץ שריד. במהלך השנה הקרובה מתוכננות להיפתח 2 מעדניות נוספות.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...