 |
יוניליוור ישראל נכנסת לראשונה לקטגוריית טבלאות השוקולד, עם המותג "קליק" של תלמה, שינסה לנגח במותג "פרה" של עלית. החברה משיקה את סדרת "קליק XL", הכוללת חפיסות שוקולד בשישה טעמים שונים. הטבלאות בנויות מכדורים בגדלים שונים ולא מקוביות, זאת על מנת לשמור על הקו הצורני של מוצרי "קליק". המהלך, בו הושקעו כ-1.5 מיליוו דולר, הוא המשך טבעי לאסטרטגיית כינוס המותגים של החברה. לדברי סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, "קליק הוכיח עצמו כמותג מטריה מבודל וחדשני בתחום השוקולד, שאף תרם לעליית נתח השוק של יוניליוור בתחום החטיפים המתוקים מ- 11% ל- 22%". ליפמן העריך כי "עם כניסתנו לתחום, נגדיל את הקטגוריה כולה ונתפוס נתח שוק של כ-15% בקטגוריית הטבלאות - תוך שנה". את החדרת המותג יגבה קמפיין פרסום בהפקת באומן-בר-ריבנאי, תחת הסיסמה: ""יש לנסות לחלק שווה בשווה". הקמפיין פונה לקהל יעד של צעירים ובני נוער. לטענת החברה, האסטרטגייה העומדת מאחורי הקמפיין היא שלמותג הנתפס כצעיר ונועז כמו קליק, יש את היכולת להביא לחדשנות בקטגוריית הטבלאות, הנתפסת כיום בקרב בני הנוער כמסורתית ומשעממת. מנתוני החברה עולה כי שוק השוקולד מגלגל 680 מיליון שקלים בשנה. קטגוריית טבלאות השוקולד תופסות 45% משוק זה, עם גידול שנתי של 10%. כיום נשלטת הקטגורייה על-ידי עלית עם המותג "פרה", המחזיק ב-68%. ורד הגליל מחזיקה ב-9% ואילו יתרת האחוזים מתחלקים בין החברות האחרות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|