ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הפרסומת של "זיפ" הוגבלה לשידור
הרשות השנייה אישרה לשדר את הסרטון לחברת האופנה רק אחרי השעה 22:00, בשל רמיזות מיניות המופיעות בו
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
17/11/2004 13:05
הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הגבילה את שעות שידורה של הפרסומת החדשה לאופנת זיפ. הסרטון הותר לשידור רק החל מהשעה 22:00 בערב, מכיוון שלטענת הרשות הוא כולל רמיזות מיניות .
 
בסצינות שהובילו להחלטה נראית  הצלמת  (בגילומה של מיכל טראווריג) דוחפת את ראשו על הדוגמן (זוהר ליבה), בסמוך למפשעתה וכן יושבת מעליו.
 
בזיפ החליטו לערער על ההחלטה. במכתב שהופנה לרשות מנסה החברה להבהיר את הסיטואציה: "תשדיר הפרסומת מתאר סיטואציה המתרחשת בסטודיו של צלמת אופנה  - בינה לבין דוגמן.  הצלמת מעמידה אותו בפוזות שונות כמקובל בצילומי אופנה, מביימת ומצלמת אותו. לקראת סוף התשדיר מבקשת הצלמת לנשק את הדוגמן אולם הוא מסיט את ראשו. יודגש כי לכל אורך התשדיר לבושות הדמויות לבוש מלא שאינו פרובוקטיבי".
 
עוד טוענת החברה כי "מדובר בפגיעה בלתי מידתית בחופש הביטוי המסחרי ואף חורגות מההלכות שקבע בית המשפט העליון בפסיקותיו בנושא".
 
יצוין כי החברה הגישה לרשות סרטון חדש ממנו נחתכו הקטעים הרלוונטיים, אולם גם הוא הוגבל לשידור.
 
אורי לין מבעלי משרד הפרסום לין&לין האחראי על הקמפיין, אומר ל-NRG: "הסרטון הוא לא פרובוקטיבי, אלא משעשע. לא היתה לנו כוונה לייצר סרטון שיפסל ויגרור פרסום. בעיני הרשות מנסה 'לצאת בסדר' עם כולם, מצד אחד לאשר את הסרטון ומצד שני לא להתיר את השידור באופן מלא כפי שהיה צריך".
 
בימים הקרובים תקיים הרשות השנייה דיון נוסף בנושא, לאור ערעורה של החברה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...