ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של גוטקס ליהושע/TBWA
התקציב, בהיקף 5 מיליון שקלים, טופל עד כה באופטימום
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
21/11/2004 9:28
קבוצת גוטקס העבירה את תקציב הפרסום ליהושע/TBWA. התקציב, בהיקף 5 מיליון שקלים, כולל את הטיפול בכל מותגי הקבוצה בהם: פלפל, אוברזון, טורקיז וכריסטינה.

לדברי ג'וי שוובל, מנכ"ל ויו"ר הקבוצה, "העברת התקציב נעשתה במטרה להרחיב את הטיפול הפרסומי ברמה הבינלאומית בשיתוף סניפי TBWA בניו יורק, פריז ומדריד. זאת היות וקבוצת גוטקס גדלה בכל שנה ופעילותה מתרחבת וחובקת עולם".
 
יצוין כי תקציב הפרסום טופל בשנה האחרונה על ידי משרד הפרסום אופטימום.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...