 |
קבוצת גוטקס העבירה את תקציב הפרסום ליהושע/TBWA. התקציב, בהיקף 5 מיליון שקלים, כולל את הטיפול בכל מותגי הקבוצה בהם: פלפל, אוברזון, טורקיז וכריסטינה.
לדברי ג'וי שוובל, מנכ"ל ויו"ר הקבוצה, "העברת התקציב נעשתה במטרה להרחיב את הטיפול הפרסומי ברמה הבינלאומית בשיתוף סניפי TBWA בניו יורק, פריז ומדריד. זאת היות וקבוצת גוטקס גדלה בכל שנה ופעילותה מתרחבת וחובקת עולם". יצוין כי תקציב הפרסום טופל בשנה האחרונה על ידי משרד הפרסום אופטימום.
|
 |
 |
 |
 |
|
|