 |
קבוצת נטו משיקה סדרת פיצות 'לייט' - מופחתות שומן וקלוריות, בהשקעה של מיליון שקל, תחת המותג "שלושת האופים". מנהל השיווק של נטו, רון סגל, מסר כי "שוק הפיצות הקפואות נהנה משיעורי גידול מרשימים בשנים האחרונות ועדיין בעל פוטנציאל חדירה גבוה ולא ממומש".
סדרת הפיצות החדשה, שפיתוחה ארך כשנה, כוללות בשלב הראשון פיצה משפחתיות 500 גרם ופיצה אישית 800 גרם.
מנתוני נילסן ליוני 2004 עולה כי היקף שוק הפיצות הקפואות מוערך בכ-120 מיליון שקל, ונמצא בגידול שנתי של כ-14%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|