ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש לוויסוצקי, גם ברוסיה
יצרנית התה תשווק את מוצריה כ"משקאות בריאות" בישראל, וגם באזור נובו-סבירסק
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/11/2004 16:00
הסיסמה "ויסוצקי- לחיות נכון" תלווה קמפיין חדש של יצרנית התה הישראלית. בחברה מציינים את מגמת ה-Well Being שחדרה לכל תחומי החיים, כאחראית לבניית האסטרטגיה התקשורתית החדשה של ויסוצקי.

הקמפיין, שמבוצע באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מגולל סיטואציות יומיומיות, המתמקדות ב"חטאים קטנים", ובעקבותיהם האמירה המוכרת- "ממחר דיאטה". המלצת ויסוצקי היא להתחיל בשתיית תה, כי "שינויים גדולים מתחילים בקטן".
 
הקמפיין, בהשקעה מדווחת של 3 מיליון שקלים, יעלה במהלך דצמבר בטלוויזיה, ברדיו, ובמודעות בעיתונים.
 
בנוסף, תתחיל ויסוצקי להדפיס על אריזות מוצריה סמלים שייקלו על הצרכן למצוא את ערכיו הבריאותיים, כולל רמת הקפאין של המוצר. בין הסמלים, כאלה המעידים על הימצאותם של אנטיאוקסידנטים בתה, ועל הוראות שמירת התה.
 
במקביל, תעלה ויסוצקי לראשונה סרט פרסומת ברוסיה. לאחר פילוט מוצלח שקיימה ויסוצקי ברשת "7 יבשות" במוסקבה, משיקה החברה סדרת תה ייחודית הכוללת 16 מוצרי תה שחור, תה ירוק וחליטות, שהוטעמו לחיכו וטעמו של הצרכן הרוסי. הסדרה תשווק באמצעות חברה רוסית המתמחה בהפצת מוצרי מזון ליותר מ-1000 נקודות מכירה. בשלב הראשון תמקד פעילותה בעיקר באזור נובו-סבירסק בה צריכת התה לנפש היא מהגבוהות בעולם.
 
המהלך כולו ייתמך בקמפיין פרסומי רחב היקף הכולל קמפיין טלוויזיה, וקמפיין מודעות באמצעות משרד הפרסום תל-אביב- מוסקבה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...