ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
Juicy Fruit עושה עלייה
ריגלי משיקה בישראל את מותג המסטיקים הבינלאומי בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
29/11/2004 10:55
חברת ריגלי משיקה בישראל את מותג המסטיקים Juicy Fruit  - סדרת מסטיקים בטעמי שילובי פירות, בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים.
 
המותג הבינלאומי, הנמכר בין השאר בארה"ב, קנדה, אנגליה וגרמניה, עבר לאחרונה הליך של מיצוב מחדש. לדברי מנכ"ל ריגלי ישראל, שי אלטמן, "השקת המותג החדש היא מהלך הטומן בחובו פוטנציאל שיווקי, תדמיתי וצרכני גדול".
 
את ההשקה יגבה קמפיין פרסום מאסיבי, באמצעות גיתם/BBDO. מלבד אמצעי המדיה המסורתיים (טלוויזיה, רדיו ועיתונות), יכלול הקמפיין גם מהלך קד"מ רחב היקף במסגרתו יחולקו דוגמיות מהמוצר לקהלי יעד ממוקדים.
 
הפרסום יציג צירופים מפתיעים של דמויות מעולם הדמיון כגון: דמות של פרה שחציה מכונית, ברווז שחציו נעל, ועוד,  על מנת להמחיש את שילוב הטעמים שמציע המסטיק.
 
תחום המסטיקים בישראל מגלגל כ-370 מיליון שקלים בשנה. ריגלי מובילה את השוק עם נתח של כ- 67%.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...