 |
יממה לפני מסיבת העיתונאים להשקת שירותי הדור השלישי של חברת פרטנר, הודיעה המתחרה פלאפון, כי תעלה מחר קמפיין פרסום מאסיבי לשירותי הדור השלישי של החברה - שהושקו לפני כשלושה חודשים. הקמפיין, בהיקף של כ-4 מיליון שקלים, יכלול שלושה סרטוני טלוויזיה, פרסום רחב היקף על גבי אוטובוסים, עיתונות ואינטרנט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. הסרטונים מדגישים את יתרונות הדור השלישי על ידי שימוש בטכניקה המשלבת צילומי סטילס סטטיים של אנשים אמיתיים בסיטואציות יומיומיות, הצופים בהתלהבות בקטעי טלוויזיה חיים של מערכונים של אלי יצפאן ובקטעים משידורי ליגת העל בכדורגל. כפי שפורסם ב-NRG, פלאפון החתימה את יצפאן על חוזה להובלת הקמפיינים הפרסומיים העתידיים של החברה. במסגרת ההסכם, גם ישודרו באופן בלעדי קטעים מתוכניתו וכן קטעים יחודיים שיופקו עבור החברה - במסגרת שירותי התוכן למכשירים מהדור השלישי. גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, ציין כי "מתוצאות ניסוי המשתמשים בשירותי הדור השלישי עולה כי 39% העדיפו את ערוצי הטלוויזיה ב-Live המשדרים חדשות וספורט, 27% נכנסו לערוצי הבידור והמוסיקה ו- 19% הורידו קליפים כשומרי מסך".
|
 |
 |
 |
 |
|
|