ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
העתיד כבר שם
הטיזרים של אורנג' לדור השלישי השתלטו על האתרים, אבל באג תכנותי מאפשר לראות את הפרסומת כבר עכשיו
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עידו קינן
30/11/2004 13:05
הבוקר השתלט על אתרי האינטרנט הגדולים קמפיין באנרים של הדור השלישי של אורנג', המציג שעון עצר שסופר לאחור אל השעה 16:00. אלא שמאחורי הטכנולוגיה המתוחכמת של המוצר עומדת טכנולוגיה מתוחכמת מעט פחות: מי שפקעה סבלנותו ורוצה לראות את הקמפיין כבר עתה צריך רק להריץ קדימה את השעון במחשבו.
 
מסתבר שהשעון של הפרסומת מתבסס על השעון המקומי של המחשב. העברתו מעבר לשעה 16:00 חושפת את הקמפיין בטרם עת. הקלקה עליו מובילה ל
עמוד באתר של אורנג' שאמור לספר על הדור השלישי, אולם זה אינו מוכן עדיין ומציג את הכותרת "מצטערים... העמוד שחיפשת אינו נמצא..." [עדכון 14:30: העמוד עלה].
 
עוד לפני עלייתו
זכה הקמפיין, מבית Y&R אינטראקטיב, לתשומת לב רבה בזכות ההשתלטות על כל שטחי הפרסום של האתרים המובילים, וגרם לכעס רב בקרב משרדי הפרסום האינטראקטיביים.
 
לא ניתן היה להשיג את תגובת נציגי אורנג' ו-Y&R, שנמצאים כרגע באירוע ההשקה של הדור השלישי.

לפני..
..ואחרי
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...