ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אורנג' השיקה את הדור השלישי
היקף ההשקעה בשירותי הדור השלישי מסתכם בכ-250 מליון דולר בארבע השנים הקרובות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/11/2004 13:43
חברת הסלולר פרטנר הודיעה היום על השקת רשת הדור השלישי של אורנג'. היקף ההשקעה בשירותי הדור השלישי מסתכם בכ-250 מליון דולר בארבע השנים הקרובות.
 
עמיקם כהן, מנכ"ל החברה אמר היום באירוע חגיגי להשקת השירותים: "בשנת 1998, עם הקמתה, פרטנר הביאה את הבשורה לישראל והיום בשנת 2004 אנחנו מביאים את הבשורה שוב. מיום הקמתה והשקתה ב-1998, לא חוותה החברה התפתחות משמעותית כמו השקת הדור השלישי. מדובר בעידן חדש בשוק התקשורת בארץ, ואנו גאים להוביל אותו החל מהיום".
 
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר הוסיפה כי: "הדור השלישי מהווה קטגוריה חדשה בתחום הסלולר, המביאה לשינוי הדרך בה אנו מתקשרים זה עם זה ועם הסביבה, והדרך בה אינפורמציה ובידור נגישים אלינו. שינוי זה לא יקרה בין לילה. מדובר בתהליך אבולוציוני ארוך, אותו יעבור הלקוח ושיובל ע"י פרטנר החל מהיום. אנו רואים בדור השלישי את הסטנדרט החדש של התקשורת, ואנו נפעל לפיו ומחוייבים אליו לחלוטין".

כמו כן ציין כהן: "חברת האצ'יסון היא כיום מפעילת הדור השלישי הגדולה בעולם - לה יותר מ-3.2 מליון מנויים. אנו גאים להיות הרשת המסחרית השמינית אותה משיקה קבוצת האצ'יסון כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית שלה. הקשר המיוחד שיש לנו עם קבוצת האצ'יסון מעניק לנו יתרונות רבים, בהם ניתן להיווכח החל מהיום, וימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד".
 
השקת הדור השלישי תלווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/y&r, הקמפיין יעלה החל מהיום תחת הסיסמה: "חוויה בעוצמה שלא היכרת".
 
חברת האינטראקטיב y&r החלה היום בקמפיין אינטרנטי לחברה, כאשר במשך ארבעת הימים הקרובים, יכוסו אתרי אינטרנט שונים ב-750 באנרים. אורנג' רכשה את המדיה האינטרנטית באופן בלעדי למשך הימים הקרובים, תמורת כ-100 אלף דולר.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

באג בטיזרים של אורנג' מאפשר לראות את הפרסומת כבר עכשיו


פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...