 |
/images/archive/gallery/215/289.jpg תה מסדרת סרמוני.
צילום: יחסי ציבור  |
|
Cérémonie משיקה מותג תה בהשקעה של חצי מיליון דולר |
|
התה החדש ישווק בשלב הראשון ברשתות גורמה, בחנויות בוטיק, במעדניות, בבתי קפה ובמסעדות |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 5/12/2004 11:44 |
|
|
|
|
 |
חברת Cérémonie, בבעלותם של האחים דני ואסף כהן, משיקה את Cérémonie, מותג תה גורמה חדש הפותח קטגוריית פרימיום חדשה בשוק התה בישראל, כהגדרתם. תחת המותג מושק קו מוצרים הכולל מגוון טעמים ייחודיים של תערובות וחליטות בקופסאות אישיות, שבכל אחת מהן 5 טעמים שונים. תערובות התה וחליטות הצמחים של Cérémonie ישווקו, בשלב ההחדרה הראשוני, לרשתות גורמה, חנויות בוטיק ומעדניות, בתי קפה ומסעדות יוקרתיות בלבד. ההשקעה במותג החדש נאמדת בכ- 500,000$ וכוללת את פיתוח המוצר ועיצובו, וכן את ההשקעה בקו הייצור והשיווק. בהודעת החברה מצוין ש"Cérémonie" רואה את עיקר הפוטנציאל בפיתוח המותג גם למדינות אירופה. המיתוג והעיצוב הגראפי של המוצר נעשה על ידי המעצב דני גולדברג. "איננו מתחרים בחברות הגדולות הקיימות בשוק התה בישראל משום שאנו רואים את עצמנו כממוקמים מעליו", אומר דני כהן, מנכ"ל משותף של תה Cérémonie. "עד היום לא שווק בארץ תה גורמה ואנו מביאים מוצר גורמה חדש ומיוחד במינו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|