ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של דצמבר
צביקה גיור, יו"ר ומנכ"ל ניופאן, נבחר על-ידי איגוד המפרסמים; ניופאן היא היום החברה המובילה בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/12/2004 10:37
צביקה גיור, יו"ר ומנכ"ל ניופאן, נבחר על ידי איגוד המפרסמים לאיש השיווק של חודש דצמבר. גיור מחזיק גם בכ-70% ממניות החברה, כאשר יתרת האחוזים בידי קבוצת אלייך.
 
בין הנימוקים לבחירה, העובדה כי ניופאן היא היום החברה המובילה בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית – מעמד אליו הגיעה תוך שש שנים בלבד.
 
החברה הוקמה ב-1986, עם קבלת הזיכיון ליבוא מוצרי קנווד, אבל הפריצה הגדולה שלה באה ב-1997, עם קבלת הזיכיון לייבוא מוצרי טושיבה. לדברי גיור, פועלות כיום בישראל למעלה מחצי מיליון טלוויזיות של טושיבה.
 
"הדבר הכי יפה ומעניין  שניופאן עשתה", אומר גיור, "הוא לשנות את הרגלי הצפייה בטלוויזיה וההאזנה למוזיקה. אנחנו היינו הראשונים שהעזנו להביא טלוויזיות ענקיות מעל 40 אינץ', אנחנו הראשונים שהשקנו את ה-DVD בישראל והשקענו בזה הון עתק, כולל הדרכה של אנשי מכירות, שלא הכירו את התחום".
 
גיור העריך עוד כי השוק  צפוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות. "בדרך כלל קצב ההחלפה של טלוויזיות הוא אחת ל-7-6 שנים, אבל עם המוצרים החדשים שיוצאים עכשיו לשוק - ההחלפות יהיו תכופות יותר", אומר גיור.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...