ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
"קוץ בערוגת הפרסום הישראלית"
מנכ"ל משרד הפרסום גל BSD במתקפה חריפה נגד החלטת ועדת 'קקטוס הזהב'; היום צפויה הוועדה להחליט אם ליצור קטגוריה חדשה שתעסוק במגזרים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/12/2004 11:08
"זהו ביטוי עלוב של גזענות ופרימיטיביות. פשוט קוץ בערוגת הפרסום הישראלית", אומר  בני גל, מנכ"ל משרד הפרסום גל BSD - המתמחה במגזר החרדי. זאת בתגובה להחלטת ועדת הקריאייטיב של תחרות הפרסום הישראלית "קקטוס הזהב", שלא לאפשר קיום קטגוריה נפרדת למגזרים החרדי, הרוסי והערבי בתחרות.
 
גל קורא למפרסמים חברי ועדת הקקטוס "לצאת מהארון", ולהבהיר אחת ולתמיד לאותם "מתחסדים מקרב הפרסומאים", כי פלחי השוק המגזריים הפכו זה מכבר פקטור מרכזי בכוח הקנייה בישראל.
 
"נפח הפרסום המגזרי עולה בהתמדה, הכלים המקצועיים משתכללים והקריאטיביות חוגגת. העולם השיווקי הכללי מאמץ בחדווה יותר ויותר טקטיקות שיווקיות מעולם השיווק המגזרי. עבודות שפסגת היצירתיות שלהן אינה עולה מעל לגובה המותניים מוזמנות לתחרות בחדווה, אבל אותנו הם מנסים לטאטא מתחת לשטיח הלגיטימיות המקצועית", אומר גל.
 
יצוין, כי היום צפויה ועדת הקקטוס להחליט סופית אם ליצור קטגוריה חדשה שתעסוק במגזרים אלו.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...