 |
פרוקטר&גמבל מעלה קמפיין טלוויזיה חדש לנוזל הכלים פיירי, בהשקעה של מיליון שקלים. הסרטון, שהופק על ידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מסיים את סאגת הפרסומות שהציגו את המלחמות העקובות משמן בין שני דוכני פלאפל יריבים, הטוענים לתואר "מלך הפלאפל". בסרטון החדש, מנסה אחד המתחרים לנצח בתחרות שטיפת הכלים, באמצעות ניתוק המים החמים ליריבו. אלא שלמרות ההפרעה ובעזרת פיירי, מצליח "המלך האמיתי" לנקות את הכלים בצורה הטובה והמהירה ביותר. הקמפיין, תחת הסיסמה: "פייר, בניקיון אין כמו פיירי", כלל עד כה שני סרטונים שונים ונבנה בצורה עלילתית לאורך השנה. לדברי מנהל השיווק של פיירי, אורן ויימן, "ממחקרים שערכה החברה עולה כי קמפיין הפלאפל נתפס בעיני הציבור, כ'ישראלי' במיוחד וזכה לאחוזי זכירות גבוהים". ויימן ציין עוד כי דמויות המתחרים בסדרת הסרטונים, יככבו גם בפעילויות קד"מ ובפעילויות נלוות נוספות שתקיים החברה. שוק נוזלי הכלים בישראל, מגלגל כ-67 מליון שקלים בשנה. פיירי סיים את הרבעון האחרון בנתח שוק כספי של 27.8% המהווה את נתח השוק הגבוה ביותר של המותג מאז השקתו. שחקנים נוספים בשוק הם: פלמוליב, המחזיק ב- 38.1%, סנו - 10.8% וסוד- 8.6% (נילסן כספי).
|
 |
 |
 |
 |
|
|